2006/10/12

ニューヨークの子供たち Meet NY Children

私は、数日前、偶然素敵なビデオを見つけました。
その写真家は、ニューヨーク市に住んでいる194カ国以上の子供の写真を撮っています。 その国の数の多さに驚きました。すごい。
子供たちには、私たちに笑顔をくれる何かがあると思います。
このビデオ、とても気に入っています。見て下さい。

I found a nice video several days ago by accident.
The photographer took the pictures of children from over 194 countries that live in New York City.
I'm so surprised by the number of countries. It’s amazing!
I think children possess something in them that makes us all smile. I like this video very much. Please take a look it.

0 件のコメント: