2008/09/23

エイチ&エム H&M








スェーデンのH&Mが銀座に1号店をオープンしました。TVの取材なども来ていてすごい人でした。入店するまでに2時間待ちだとか!あぁ、また私が見に行けるのは当分先のことになりそうです。11月には2号店が原宿に出来るそうです。

H&M from Sweden opened their first shop in Ginza. There were so many people and many TV crews came to report on it. I heard you have to wait two hours to enter the shop. Ah, I won’t be able to see the inside of the shop for a while. Their second shop will open in November in Harajuku.

4 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

Thank God for H&M to provide me lots of affordable & trendy clothes.
Especially in this economic crisis, I really appreciate their effort to keep things cheap and chic.
I will look forward to visiting the branch in Ginza!

Kozy さんのコメント...

Thank you for your comments, momo-san.
I want to see their fashion up close someday. Now I'm waiting:D

匿名 さんのコメント...

すごい人だかりですね。
こちらでは数年前にサンフランシスコに出来て以来、ベイエリアに2店舗ほどさらに追加されました。
最近日本から親戚の女の子が来ていたのですが、たぶん日本で買うのが難しいからとサンフランシスコで沢山購入して行きました。私も刺激されてかなり買い込み、破産直前で帰宅しました。(笑)
格安でお洒落なものがあるので楽しいですね。

Kozy さんのコメント...

thebelljarさん、
その親戚の方は大正解です!毎週のようにTVで放送されていて、地方からも来て早朝から並んでいるそうですよ。
私も早くお買い物に行きたいです!